Játszmák

 2010.07.11. 21:05

Azon gondolkodtam, hogy miért nem tudok lemondani a szexről és élni a kis életemet nyugodtan a férjemmel és a gyerekeimmel, mikor tulajdonképpen - mostanában meg főleg, miután én lenyugodtam -, már szinte nincs is vita közöttünk, nyugodt a légkör, átölel elalváskor, tehát egy csomó dologban ő is változtat. Kimutatja, hogy szeret és betartja, hogy minimum egyszer egy nap szükségem van egy nagy ölelésre, hogy érezzem, hogy élek. Akkor miért nem tudok lemondani a szexről mégsem? Miért kellenek nekem ezek a bonyodalmak, amiket kreálok sorra? Tényleg ennyire fontos?

Közben pedig még gyűlölök játszmázni és elhatároztam, hogy nem is fogok. Nem akarok megfelelni. Elég nekem megfelelni anyaként, feleségként, munakerőként... a szeretőségben nem megfelelni akarok, hanem elengedni magam és önmagam lenni teljesen és élvezni a másik testét. Így fogok tenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://knklub.blog.hu/api/trackback/id/tr472145097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása