Másiknő ihlet nélkül

 2010.04.13. 12:39

Itthon vagyok táppénzen tegnap óta. Kissé mozgásképtelen lettem, de nem erről akartam most...

Vt felhívott, hogy mi a fene van velem, se tegnap, se ma nem látott az irodában. Elvihogtunk fél órát, a bajomon is meg csak úgy, általában is. Nem kérdeztem, meg, hogy hiányzom-e, mert ugye mi nem érzelmeskedünk. Meg különben is, ha nem hiányoznék, nem hívott volna fel, nemigaz? 
Kérdezte, hogy mi van a kielégítetlen nőkkel, írjuk-e. Nem írtam- mondtam- mert nem volt ihletem. Mert nem volt mit. 
Na jó, ez nem igaz. Mert azt elmesélhettem volna pl, hogy a múlt héten valamelyik nap munka után vt kocsijában csókolóztunk egy parkolóban. És olyan nagyon jó volt, mert finom, puha szája van. És olyan marha zavarban voltam, mint kamaszlány koromban. Persze ki is nevetett miatta. Nekem meg majd' kiugrott a szívem, és feldagadt a szám, és reszketett a lábam, mikor kiszálltam az autóból. 
Azt mondta, hogy készíti elő a talajt otthon, mondogatja a feleségének, hogy szülinapja lesz az egyik haverjának. Így el tud jönni egy egész éjszakára. Persze nehéz, mert ő is lusta dög (mint én) és évek óta nem mozdult ki otthonról. Mármint bulizni, meg haverokkal kocsmázni, szórakozni. 
Előbb- utóbb csak összejön...
Már csak valami helyet kell keresni, ahol nyélbeütjük a randit. Vagy elröhögjük az egészet.
 
És még írhatnék arról is, hogy mi van itthon. 
Annyira tökéletes a házasságom, hogy az már szinte mese. Persze a szexen kívül. Néha azt kívánom, hogy bárcsak aszexuális lennék, mert akkor nem lenne nálam boldogabb ember a földön. 
Jó vele beszélgetni, jó megölelni, jó vihogni a piszkálódásain, jó látni a büszkeségét, amikor megdícsérem őt a barkácsolásai miatt. Ránézek, és melegség tölti el a szivemet. Jó vele élni. 
 
És még írhatnék mm-ről is, de arra még most sem vagyok hajlandó. Mert akkor biztos elkezdene hiányozni, és megint harapdálhatnám a párnám csücskét, miközben magamat átkozom a hülyeségem miatt.
Szóval majd később. Talán...
 
És inkább Egyiknek kéne írnia. Most alakul át a szíve pillangóvá. Nagyon szép lesz :)

Címkék: barátság szerető vt

A bejegyzés trackback címe:

https://knklub.blog.hu/api/trackback/id/tr1001917301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gilo 2010.04.13. 17:35:39

Navégre, már vártam az új posztot! Sajnálom, hogy majdnem mozgásképtelenné váltál, jobbulást. A csókolózás a kocsiban, hű, az nagyon jó tud lenni ... Meg a lebegés.
De biztos, hogy jó ötlet mindjárt egy egész éjszakát tervezni? Egyrészt könnyű lebukni, másrészt a kóstolgatás talán célravezetőbb. Meg, hogy nem kell együtt ébredni. Az már úgy lerántja a hétköznapokba az egészet, nem? Én persze úgyse tudnék egy éjszakára elszabadulni, bárcsak tudnék ... De asszem, akkor is csak olyannal szeretnék, akivel már sokszor voltam együtt. Nem első alkalommal.
A házasságod meg irigylésre méltó, ha a szex nem is működik. Sokan megelégednének már a többivel is.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.13. 18:13:01

@gilo:
A jobbulást köszönöm:)
Vt-vel kb két hónapja kóstolgatjuk egymást, néha már a plafonon vagyunk.
Az egész éjszakát nem gondoljuk kötelezőnek, csak a lehetőség, hogy nem kell sietni! Az nagyon jóóó. Nem tudom még hogy lesz, de majd ahogy kimászok mellőle az ágyból vagy a szőnyegről vagy a kádból vagy a csillárról, azonnal leírom :)
(másik)

gilo 2010.04.13. 19:55:03

@ketno: Igaz, nagyon jó, ha nem kell sietni. Van pro és kontra érv is.
Csillárról??? Na, azt mindenképp írd le! :)

Kommentel(n)ő 2010.04.13. 23:11:24

Szia másik!
Én is vártam már egy újabb posztot!
Amit a házasságodról írsz, azt szó szerint elismételhetném. Addig bezárólag, hogy sokat röhögünk, és vele akarok élni, minden van, csak szex alig.
Azt mondod: néha azt kívánod, bárcsak aszexuális lennél....
Ez mellbevert.
Annál is inkább, mert a legmélyebb elkeseredésemben én azt sírtam a barátnőmnek, hogy azt kívánom, bárcsak lenne egy pirula, amit ha beveszek, soha többé nem fog érdekelni a szex. És hogy istenbizony bevenném, akkor is ha tudnám, hogy visszafordíthatatlan.
Mostanság is "kérem a pirulát" még néha, de sokkal ritkábban.
Az egész éjszaka szerintem is merész, de nem akarlak lebeszélni.
Helyet találni ma már könnyű, de ha kétségeid vannak, írj priviben.
És most már nagyon szeretném majd az mm sztorit is hallani, bármi is legyen az!
hajrá. És írjatok!!!!
Egyiknő lepke-lelke is izgat....

gilo 2010.04.14. 07:21:04

@Kommentel(n)ő: Nem hiszem, hogy tényleg bevennétek a pirulát. Én tuti nem venném be. Bár olykor tényleg a falra tudok mászni. De mindenki csak a vágyfokozókra specializálódik a gyógyszeriparban, nem az ellentétére :)

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.14. 21:13:51

Na, jól kimoderáltam magam..
Szóval: azt a pirulát azt hiszem én se venném be, akárhogy is eszembe jut az aszexualitás. Mert szexelni jóóó (lenne).
mm... igyekszem vele. Pedig nem egy nagy sztori, inkább csak engem kavar fel ha gondolok is rá. Főleg ha le is írom.

gilo 2010.04.15. 19:27:37

@ketno: A szex tud nagyon jó lenni. Ezért nem szabad róla lemondani. Kavarj fel egy kicsit minket is :)
süti beállítások módosítása