Sikíthatok?

 2010.04.05. 17:02

Megint kommentelésből született írás, megihletett a téma: büszkeség vagy nem büszkeség? Amikor szerető helyzet van, amikor akarjuk a férfit, de nem férjnek, apának, élettársunknak, hanem tisztázottan szexre és gyengédségre, akkor hogyan viselkedjünk vele? Büszkén, mert mégis mi vagyunk a nők?

Vagy ne foglalkozzunk vele, hiszen nem játszmázni kell, meg nem szerelmesnek lenni, így akkor megmondhatjuk neki, ha megőrülünk azért, hogy újra együtt legyünk? Vagy az akkor saját magunk megalázása? Vagy elriasztjuk vele, mert azt hiszi majd, hogy mi azt hisszük, hogy ő majd...?

Sikíthatok, hogy egy újabb agyalnivalót tálaltatok nekem?

Címkék: szerető tűnődés

A bejegyzés trackback címe:

https://knklub.blog.hu/api/trackback/id/tr561896626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wincent · http://index.hu 2010.04.05. 17:11:21

Paradoxon: azért csalod meg a párod, mert kell valami, amit otthon nem kapsz meg. Úgy is mondhatnám, szeretnél önmagad lenni. De ehhez jó út a taktikázás? "Mit mondjak? Mit ne mondjak? Hogyan mondjam?"

Persze, mint kb. minden párkapcsolatban: kell némi visszafogottság, egy kis titokzatosság. De ha ez átcsap egy másik agyalásba, akkor ott már régen rossz valami. Aggódsz a férjed miatt, aggódsz a szeretőd miatt. Káosz.

Ha már megteszi valaki, akkor tegye könnyenéd. Élvezze ki a pillanatokat, hiszen tényleg nem örökre szól. Amennyire lehet, elvárások nélkül.

A pasikat egyébként tényleg elriasztja, ha egy nő nagyon nyit. Na, ez tud sok lenni. De ne kérdezzétek, hogy miért. Nem tudom :)

gilo 2010.04.05. 18:26:39

@wincent: Idemásolhatnám egy pasi vallomását a vadászatról, de szerintem kábé tudjátok, miről van szó.
Csak óvatosan. Taktikázni muszáj. Szerintem. Én ahányszor feladtam, és úgy döntöttem, hogy őszinte leszek, ráfizettem.
Ne mondjátok, hogy odavagytok érte. Vagy csak sokára, amikor már szilárd a kapcsolat. Semmiképp ne túl korán.

harmonia0731 2010.04.05. 19:00:19

Bocsi hogy ekkora lavinát indítottam el. Szerintem egy kicsit túl bonyolítjátok a dolgot. Az élet ennél egyszerűbb csak mi emberek szeretjük megnehezíteni. Én úgy gondolom:
1 Ha csak a szex kell egy szeretőtől akkor oda kell menni dolgozzon meg minket rendesen az ürge szeressen kényeztessen akarjon a kedvünkben járni és nem kell ezért isteníteni hanem azt kell éreztetni vele jó voltál apukám de tudd hogy neked megtiszteltetés ha velem lehetsz és engem tehetsz szexuálisan boldoggá(persze mindezt nem lekezelő módon hanem egészséges női büszkeséggel).
Belül meg lehet olvadni meg sírni magunkban hogy milyen jó és hogy megfogtuk az isten faszát(jó értelembe nem sértően)
2 Ha érzelem is kell akkor kezdesz belemenni egy ugyanolyan párkapcsolatba mint amiből a házasságod lett és idővel egyre nehezebb lesz mert túl sok érzelem lesz benne és a nők ilyenkor már szeretnék kisajátítani a férfi érzéseit is hogy csak az övéké legyen és csak rájuk gondoljon és csak ő legyen a NŐ az életében. Meglesz a romantika a viharos szerelem de egyre bonyolultabb lesz és nehezebb mert lelkiismeret furdalás is lesz meg a kétségek hogy a szerető meddig viseli el hogy máshol van az otthon és más pasinak a zokniját mosod és mellé fekszel minden éjjel még ha nincs is szex. És jön az érzés ami együtt jár az érzelmes kapcsolatokkal hogy elég jó vagyok e én is neki és megfelelek e és nem e fog e eldobni és nem e használ e ki és nem csal e meg stb...

Bocsi de én ezt gondolom.

gilo 2010.04.05. 19:38:50

@harmonia0731: Igazad van, de
1) ilyen a nők többségénél nem játszik
2) ezt úgy lehet kivédeni, ha nincs kizárólagosság.
Vagyis: egy erotikus barát, akitől nem várjuk el, hogy ne legyen más nője. Ahogy ő se várja el tőlünk, hogy úgymond hűségesek legyünk hozzá.
Tudom, erre azt fogjátok mondani, hogy már tényleg elkurvulás. Próbáljátok ki az 1. és a 2. megoldást, aztán majd beszélünk :)
Ja, hogy ez rohadt nehéz? És fáj? És odacsapnád az egészet sokszor? Senki nem mondja, hogy könnyű. De a semminél sokkal jobb.

hk 2010.04.05. 19:42:33

@harmonia0731: nem torok mas baberjaira, de szerintem ez a poszt az en egyik hozzaszolasom miatt irodott. Az elozmenyek egy masik posztban, de en azt hiszem, talan 4 evnyi egymast valo kerulgetes soran az olelkezes heveben elhangzott 'megorulok erted" nem equivalens a sorozatos szerelmi vallomasokkal. En fizikalis ertelemben mondtam es az urge sem ertette maskepp. Szoval wincent, ez nem az a szituacio, mint amikor a tulzott kotodestol menekulhetnekje tamad valamelyiknek.

gilo 2010.04.05. 19:51:56

@hk: Nem tudom, attól is függ, milyen nyelven hangzott el ... De tény, hogy ölelkezés közben sokmindent szabad, amit utána nem ajánlatos :) Egyébként pedig valószínűleg nem ezen múlik semmi. Hány napja tart a csend?

hk 2010.04.05. 19:57:38

@gilo: 5. de most elbasztam, ujra, mert irtam egy 2 soros emilt, hogy ne hallgasson, mert az nekem rossz, mondjon barmit, amit akar de ezt szemetsegnek tartom. szerintem nem fogom merni kinyitni az emiljet legalabb ujabb 5 napig...hulye vagyok, tudom. De az a bizonyos tiszta viz nekem mindennel fontosabb. ha kidob, akkor legalabb hamar megtudom, nem tiprodok rajta meg egy hetig.
Egyebkent allati sokat segitett megnyugodni ez a blog. A helyzet ugyanolyan szar de legalabb mar nem bogok folyamatosan, halalra remitve a csaladomat.

gilo 2010.04.05. 20:09:13

@hk: Szerintem teljesen jogos, hogy világos választ vársz. Itt ő a hunyó, és nagyon gyáván áll hozzá. Azt mondanám, hogy nem érdemli meg, hogy szóba állj vele még egyszer, de a jelek szerint bele vagy zúgva. Ismerem a napokon keresztüli bőgést. Nagyon is jól. Elvonási tünetek.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 20:12:41

@hk: én is így értettem a posztban, hogy a testileg megőrülést jelezni felé, az azért való megőrülést, hogy megint legyen valami. nem szerelemből.

hk 2010.04.05. 20:13:52

@gilo: nem biztos, hogy gyava. lehet, hogy csak szimplan nem erdekli. De ezzel az emillel most tuti felbasztam ugy az agyat, hogy valamit reagalni fog. Nem allt szandekomban felidegesiteni, de nagyon rosszul vagyok, ezt muszaj valahogyan rovidre zarni. Es nem vagyok belezugva. Ez valami mas. Elveszitettem egy illuziot, hogy en is kellhetek meg valakinek. Ez sokkal rosszabb, mintha szerelmes lennek, hidd el.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 20:16:12

@hk: én is bírok ilyen bolondságokat művelni, az jó hír, hogy más is ilyen dinka, mint én. Arra pedig, hogy segtett kicsit megnyugodni a blog, azt mondom, hogy akkor már megérte, hogy elindítottuk.:)

gilo 2010.04.05. 20:25:49

@hk: 4 év flörtölés után, 4 év mindent kimondunk után nem érdekli? Ezt nem mondhatod komolyan. Még egy közömbös embernek is írnék, hogy sorry, de nem szeretném folytatni ... Még 1 csókolózás után is mindig megmondtam, ha valaki a válaszomra várt. Ez a tisztességes.
Azt meg nagyon hamar felejtsd el, hogy nem kellesz senkinek, mert tuti, hogy marhaság.

Kommentel(n)ő 2010.04.05. 20:29:41

Kétnő,
én is sikítok mindjárt, ha nem fékeztek egy picit!
Már tegnap is beleolvastam, és akartam kommentelni, csak nem volt rá idő, most meg látom hogy 5412 oldal keletkezett közben.
Elolvasni sem tudom, nem hogy bekapcsolódni, pedig érdekel, nagyon is, és meggyőződésem hogy vam a dologról mondanivalóm (tapasztalatom, megosztható gondolatom).
De ez ebben a tempóban esélytelennek tűnik.
Legfeljebb az otthonülők költözhetnek be a blogra, nekem nem fog menni.
Sajnálnám....

gilo 2010.04.05. 20:37:07

@Kommentel(n)ő: Gondolom, nem lesz ekkora a tempó mindig ...

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 21:46:03

@Kommentel(n)ő: a tempó, a munkahét holnapi kezdetével, alább fog hagyni, ígérjük :)

gilo 2010.04.06. 13:32:06

@ketno: 1 gyakorlati dolog, jó lenne látni oldalt az utolsó 5 kommentet, hogy mindig könnyen áttekinthető legyen, melyik poszthoz érkezett valami új.

gilo 2010.04.06. 15:28:10

@gilo: Tök jó, már látom is :)

hk 2010.04.07. 09:57:29

Hat, irt. Allitolag 2x is, amirol nem tudom, hogy igaz-e, minden esetre nem kaptam meg. Ez az emil teljesen semmitmondo, mintha misem tortent volna. Pedig tortent es meg mindig enm ertem.

gilo 2010.04.07. 11:44:29

@hk: Már vártam, hogy beszámolj ... Hát, ebből nem sok derül ki. Lehet, h tényleg nem szabad tőle sokat várni, inkább próbálj másfelé keresgélni. Baromi nehéz ilyenkor, de segít a regenerálódásban, ha nem a fájdalmadra koncentrálsz.

hk 2010.04.07. 12:47:30

basszameg, nem figyeltem (mert mason jar az eszem) remelem, Ketno kozul valamelyik torli a hozzaszolasomat, kertem oket szepen emilben is...

gilo 2010.04.07. 13:10:56

@hk: Akkor már az enyémet is, mert válasz ...

Blanda 2010.04.07. 18:20:29

hk! Örülök, hogy leírtad a 4 év kerülgetős sztoridat! Mi 2 éve kerülgetjük egymást, ha egy légtérben vagyunk, ott vágni lehet a feszültséget. Aztán hetekig-eseleg hónapig semmi. Mármint nem is találkozunk. Mikor levonom magamban a következtetést, hogy úgy látszik, ezúttal végleg eltűnt, abban a pillanatban előkerül... És nincs semmi más, csak nézünk egymás szemébe, esetleg fogja a kezem és el se tudom mondani, mennyire boldog vagyok.
Aztán megint semmi és megtanultam, hogy ezek a jó pillanatok éljenek bennem és már nem zavar, hogy "üres" hogyvagy maileket nem küld, stb.
Lehet, hogy sose látjuk egymást többet, nem tudom.
De azt már igen, hogy mi az, amit keresek:-)

gilo 2010.04.07. 20:01:05

@Blanda: Szép dolog a plátói szerelem, de sztem kinőttél már belőle :)
Hová lett az utolsó poszt? Eltűnt, mint a kámfor.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.07. 21:08:25

@gilo: töröltem, meggondoltam, csak egy sötét pillanat volt:)

gilo 2010.04.07. 21:35:31

@ketno: Hát, ennél sötétebbeket is leírtatok itt, úgyhogy nem nagyon értem, de te tudod.

hk 2010.04.08. 10:24:21

@Blanda: a 4 ev kerulgetos sztori igazabol nem itt van leirva, hanem egy masik posztnal, enm tudom, megtalaltad-e. Mostmar tudom, hogy nincs igazad, de igen, fontos, hogy ne csak ures emilek es kezfogasok legyenek. Mert addig vagyakozol valami olyasmi utan, ami nem a VALOSAG. kozben ramegy a "hivatalos" kapcsolatod egy illuziora. Amirol aztan kiderul, h ogy szart sem er, meg annyit sem, mint a hivatalos.

gilo 2010.04.08. 10:42:16

@hk: @Blanda: Ráadásul amit te egyértelmű szenvedélyességnek vélsz, az lehet, h csak a te fejedben létezik. Nehéz ezt pusztán a testbeszédből, a csöndekből megítélni.
Furcsa mód találtam most egy szöveget, ami ide köthető:
alkibiadesz.blog.hu/2010/04/01/jozsef_es_testverei_0406
Nekem nem volt energiám anno elolvasni a Mann-regényt, de lehet, hogy ezt a részt elő kéne venni :)

Blanda 2010.04.09. 20:09:55

@hk: +gilo:
Ennyire azért nem plátói a dolog, vannak olyan üzenetek Tőle, amik rém konkrétak, mondjuk úgy, hogy a megvalósítás a csóknál tart, szóval az azért nem annyira a fantázia világa:-)
Hát, hogy a "hivatalos" kapcsolatom rámenne...? Pont fordítva van: az utóbbi év méretes padlófogását épp Neki köszönhetően sikerül ilyen jól átvészelnem, mert amikor elmerülnék a "hivatalos" kapcsolat okozta depresszióban, inkább a "nemhivatalos" szép dolgokra gondolok. És ezért irtó hálás is vagyok Neki (aki erről persze mit sem tud).

gilo 2010.04.09. 21:40:22

@Blanda: Akkor viszont nem értem, hogyhogy nem mentek tovább. Különös lehet.
Egyébként meg kíváncsi vagyok, lesz-e a hétvégén újabb felbuzdulás ... Mármint a blogon :)

Blanda 2010.04.11. 09:45:37

gilo: Gondolhatod, ezen én is eleinte sokat gondolkodtam és van vagy egy tucat indok, de lényegében mindegy is, miért, biztosan megvan rá az oka. Amit vagy meg fogok tudni egyszer, vagy nem, de tiszteletben tartom, bármi is az. Pláne, hogy egy ilyen dolognak úgy semmi értelme, ha erőltetjük, csak ha mindkét fél belső "elhatározásból" vág bele.

gilo 2010.04.12. 13:02:50

@Blanda: Ritkán van egyértelmű elhatározás ilyen esetekben ... A pasik meg még ritkábban tudják, mit akarnak, 50 alatt. 50 fölött ez rohamosan javul :P
Kár, h ennyire leült a blog, jól indult.
süti beállítások módosítása