Másiknő hétfői hülyesége

 2010.04.19. 21:45

 Több, mint egy hét után láttam újra vt-t. Rámcsodálkozott, hogy nőnek öltöztem. Átlát a szitán, tudja, hogy miatta. Én meg tudom, hogy tudja. Tetszett neki. 

Alig vártam, hogy egy legalább egy percre kettesben legyünk. Beletúrt a hajamba, nevetett rajtam. Lefogtam a saját kezemet, hogy nehogy megöleljem, és hogy ne lássa: reszketek. 
Megcsókolt. Nagyon puhán...és nagyon röviden. 
Nem tudom kiverni a fejemből.
Üdv a második tinikorban.

Címkék: csók félelem vágy vt

A bejegyzés trackback címe:

https://knklub.blog.hu/api/trackback/id/tr551935680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blanda 2010.04.19. 22:15:38

Én sem tudom kiverni a fejemből az "én vt"-met! Egy irányított véletlennek köszönhetően minap összefutottunk, persze félig nyilvános körülmények között, de azért csak kettesben voltunk. És még mindig szinte vért izzadtam, hogy két értelmes szót ki tudjak préselni magamból, olyan zavarban voltam és ez annnyira jó:-) És megint izzott a levegő, de hát ugye a határokat javarészt be kellett tartani. Szerencsére csak javarészt, mert aztán úgy ölelt magához, hogy én teljesen megsemmisültem, remélem, Ő is.
Nem tudom kiverni a fejemből. De nem is akarom:-))

gilo 2010.04.20. 08:27:30

Ez jópofa, nem öltözöl mindig nőnek? :) Pedig úgy kéne, mi? De hát én se öltözöm annak sokszor, és még ha annak öltözöm is, nem tudom megmutatni, h az vagyok, csak, ha Pasival állok szemben. Értsd, olyannal, akiből sugárzik, h pasi. Csak én látom úgy, h ilyenből kevés van? Hajrá, kamaszok. Csak ne húzzátok soká ezt a kezdeti szakaszt!

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.20. 09:34:05

@gilo:
Hát igen, általában farmer és póló az összeállítás nálam. Eddig :D Vettem egy pár ruhát, amiből félig kinn van a mellem, úgyhogy most marha szép vagyok:)
Vt szerint a mi szerelmünk már ilyen plátói marad. Remélem viccel.
(másik)

hk 2010.04.20. 12:23:39

Hazajott, kommunikalunk. Leginkabb veszekszunk.ugy volt, hogy tegnap talalkozunk de aztan megse, mindkettonknek rengeteg a munkaja. A hvg-n talan megint elutazik 1 hetre, bar remelem, ez a vulkani hamu ezt most megakadalyozza. Talalkozni akarok vele es latni a szemet, az arcat mert a szavaibol nem derul ki mit akar. Nem tudom, en mit akarok. haragszom ra es tele vagyok negativ erzesekkel. Jo lenne befejezni de nem vagyok benne biztos hogy valoban ezt akarom. De egy biztos: oda a csoda, oda a varazsa az egesznek, ez mar csak kinlodas. Es az ilyefele kapcsolatok "helyrehozasaba" azt hiszem nem eri meg energiat fektetni. Ezek nem azert vannak, hogy kinlodjon miattuk az ember, hanem hogy oromet okozzanak. Es ez nekem mar egy ideje nem okoz oromet.
Punciborotvalas: azt hiszem, ez manapsag mar tenyleg kotelezo. Bizd kozmetikusra es a gyantara. es igen, jol sejted, quvara faj.

gilo 2010.04.20. 13:07:03

@ketno: Jaj, ha a pasi nem határozott ... Lehet, h csak játszik a gondolattal, de nem szánta rá el magát?
@hk: Valóban nem lehet erőltetni. És haraggal semmire nem mész. Tom, h borzasztó nehéz elengedni egy ábrándot, de ez a műfaj ilyen. Lehet másikkal helyettesíteni, egyéb nem marad :(
A gyantázás sztem csak a vénuszdombon fáj kurvára, és igazából az első alkalom nagyon szar. Bár a kozmikusok mindig meglepődnek, h milyen lazán viselem ... A fájdalomküszöbe is mindenkinek más.
süti beállítások módosítása