Vágy

 2010.07.13. 14:23

Vágy van, az. Heves vágy. Nem is kell sok idő, hogy elkezdjen lángolni a test és elnyomja az összes észérvet. Pár nap csak és már azt sem tudom min bírtam hisztizni. Úgy érzem most, hogy rendben lesz, részemről menni fog, tisztáznom kellett csak magamban, hogy mit akarok és úgy tűnik mostanra sikerült. Rajtam sem igazodik ki senki, még saját magam sem, az is biztos.

A bejegyzés trackback címe:

https://knklub.blog.hu/api/trackback/id/tr22149138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gilo 2010.07.13. 17:40:46

Ezt ismerjük :) Egyébként érdekes megfigyelés: a ciklus bizonyos szakaszaiban sokkal kiborulósabb az ember lánya, én pl menses előtt szoktam elbőgni magam, h nem bírom tovább ... Aztán pár nappal később nem értem, h mifene jött rám.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.07.14. 07:55:41

teljesen egyetértek és természetesen azután egy nappal jött meg, hogy találkoztam vele... én is több napig előtte olyan vagyok, hogy azt se tudom mi lelt, csak hol ideges vagyok hol bőgök:) Hát ez van. Most várok, lesz ahogy lesz, már javítani nem tudok a helyzeten, amit teremtettem.
süti beállítások módosítása