Fekszem az ágyon, Férj a széttárt lábaim között. Nagyon finom a nyelve. Elképzelem, hogy belémhatol. A gondolatra orgazmus rázza meg a testemet. Életre akarom kelteni a fantáziámat, simogatom, csókolom, számba veszem. Próbálkozunk, de nem keményedik. Elélvez így puhán, szárazon.

Fekszem az ágyon. Próbálom visszatartani a bőgést. Nézem a plafont.

Festeni kéne.

Címkék: párkapcsolat házastárs

A bejegyzés trackback címe:

https://knklub.blog.hu/api/trackback/id/tr941891946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blanda 2010.04.07. 17:43:27

Nekem múltkor nem sikerült (visszatartani a könnyeimet). Pontosabban múltkor sem sikerült, de akkor észrevette.
Nem kérdezett semmit.
Nem mondtam semmit.
Igazából nem is tudom konkrétan megfogalmazni, miért van ez.

Kommentel(n)ő 2010.04.08. 19:10:13

@Blanda:
és kétnő
Ezen eltűnődtem.
Kétnő azt mondja van orgazmusa pl. az orális szextől. Mi a baj ezzel??? Úgy értem: nem elég így?? Én sokszor úgy érzem, elég lenne. Sőt, még orgazmus nélkül is elég lenne ha azt érezném, hogy a párom AKAR valamit egyáltalán.
Gyengédség van közöttünk, ölelés, puszik, kedvesség - de nem erotikus tartalmú.
Tudom, van akinek ez a része hiányzik (mármint a szeretet kimutatása), és meg is értem, nekem is nagyon hiányozna, ha nem lenne. De az is hiányzik, hogy érezzem: nem csak emberként, társként szeret, hanem nőként is kíván.
Ám ennek nem feltétlen kelléke az, hogy dugás legyen, elég lenne másféle játék is. Persze egy idő után biztosan hiányozna a többi is....

gilo 2010.04.08. 20:31:43

@Kommentel(n)ő: Mindenkinek egy kicsit más hiányzik. El tudom képzelni, hogy az is borzasztó lehet, ha soha nincs kufirc. Főleg, mert nem egyszerűen nincs, hanem a pasi önbecsülése emiatt a pincében. De nekem már az is elérhetetlen szerencsének tűnik, hogy nyalásra elmenjek, vagy egyáltalán bárhogy a férjem ügyködése alapján. Hogy egyáltalán izgalmat érezzek ... Nem a potenciájával van gond, de ettől nekem még szar. Egyébként a külvilág, főleg a pasik számára szerintem ezt a legnehezebb felfogni, hogy egy nő azért szenved, mert nem izgatja föl a férje. Nem tudják modellezni.
süti beállítások módosítása