Másiknő újra

 2010.06.09. 13:00

Egyre jobban összekovácsolódunk vt-vel.

Pedig nem volt egyszerű a kezdetekben. Még ki is dobott egyszer.

Egyik nap találkoztam egy rég nem látott barátommal, és neki ez rosszul esett, mert megbeszéltük, hogy kicsit együtt leszünk. Csakhogy én ezt úgy elfelejtettem, mintha szó se lett volna róla. Gáz, mi? Szóval azt mondta, hogy ez neki így nem jó, mert nem volt egyszerű megszervezni a pár órányi szabadidejét, és menjek a jó büdös fenébe. És mivel amnéziás voltam, nem értettem, hogy most miért kell ekkora feneket keríteni ennek az ügynek. Meg el is keseredtem. Ennyi volt? Pedig másnapra megbeszéltük, hogy megyünk a búvóhelyünkre megölelgetni egymást. Nagy szomorúságomban családi programot csináltam az elmaradt ölelkezés helyett.

Hisztis lett. A szememre hányta, hogy fontosabb volt nekem az ezeréves barátom, mint ő, és inkább elmentem randizni, minthogy vele lettem volna...Most meg ez a családi program. Csináljam vissza, legyek inkább vele. De nem tudtam visszacsinálni, megigértem a tesómnak, hogy segítek neki.

És akkor kiderült, hogy mi a hiszti oka. Nem csak én nézek bambán, szerelmesen ki a fejemből, hanem ő is. De amíg én tudom kezelni ezt - hiszen tapasztalatom van- ő nem érti saját magát, és fogalma sincs, hogy most mi a francot kell csinálni. Nem akarja hogy fájjon, ő csak egy kis lájtos kalandot akart volna, de ez nem az...És szenved, fáj neki. Ezért inkább úgy döntött, hogy abbahagyja. Majd elmúlik ez az érzés. Majd nem gondol rám, elkerül a munkahelyen. Simán menni fog...

Kis naív.

Meg akartam csókolni. Elhúzódott, majd otthagyott megint.

Elindultam hazafelé. A kocsiban éreztem, hogy zizeg a telefon a zsembemben. Hát eddig bírta... Szerencsére, mert addigra már annyira kétségbe estem, hogy majdnem megfulladtam a torkomba ragadt bőgéstől. Egész hétvégén sms-eztünk, telefonáltunk. Nem volt egyszerű, mert ugye mindketten házasok vagyunk. Kínlódtam a nagyon-nagyon várt, de elmaradt ölelés miatt. A hajam szála is égett a vágytól.

Hétfőre letisztult a fejünk. De főleg az övé. Összerakta magában, hogy mi a jó ebben a kapcsolatban, és hogy kell élvezni. Szerencsére a szerelme is megmaradt.

Úgy tünik helyreállt a világunk. Vihogunk a hülyeségeinken, délutánonként kimegyünk kávézni, titokban megérintjük egymást, és szikrázunk tőle.

És fantasztikus éjszakát töltöttünk együtt.

Címkék: vágy vt gyötrődés

A bejegyzés trackback címe:

https://knklub.blog.hu/api/trackback/id/tr62068735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása