Másiknő: a kezdet

 2010.04.04. 16:36

Mióta a férjemet megismertem, azóta ő a legjobb barátom. Sőt, sokáig az egyetlen volt. Épp azért voltam bajban, amikor kezdődött az egész problémánk. Nem volt senki, akivel kibeszélhettem volna. Van két lánytestvérem, és ők nyiltan beszélnek nekem/velem a szexuális problémáikról, de én képtelen voltam megosztani velük az enyémet. Úgy éreztem, hogy elárulnám, szégyenbe hoznám a férjemet.

Aztán kitaláltam, hogy leírom az egészet. Tudod, ez az elmondom mindenkinek izé...Így megkönnyebbülök talán, és megtanulom közölni-kimondani az érzéseimet (ugyanis az se megy nekem, talán azért, mert nincs szókincsem, vagy azért, mert prűd családban nevelkedtem, ahol nem beszéltünk érzésekről, érzelmekről, fene tudja...). Szóval nekiálltam blogot írni.  A kommentekből, levelekből rájöttem, hogy nem vagyok egyedül ebben a helyzetben, de megoldást nem találtam. Sőt egyre mélyebbre süllyedtem. Egyre többször gondoltam arra, hogy nem mehet ez így tovább, keresek egy szeretőt. Közben meg utáltam magam, mert megfogadtam az anyakönyvvezető előtt, hogy kitartok jóban- rosszban. Egyre inkább úgy éreztem, hogy ketté hasadok. Az egyik énem azt mondja, hogy fiatal vagyok még, éljem az életemet, a szex jó dolog, szükségem van rá, nem ártok senkinek, ha néha-néha félrekacsingatok. A másik felem pedig az elveimet emlegette, nem azért mentem férjehez, hogy megcsaljam, nem érdemli meg, olyan jó ember. 

Mindeközben klassz kis nőgyógyászati rákkal küzdöttem. Akármit is csináltak az orvosok, nem gyógyultam. Végül megbeszéltük a dokival, hogy vágjon ki belőlem mindent, ami beteg.. elegem volt a sok kis rohadt beavatkozásból, véget akartam vetni az egésznek.

A műtét után valahol az interneten ráakadtam Csernus doki egy mondatára, miszerint azért van annyi nőgyógyászati csonkoló műtét, mert a nők nem használják a nemi szerveiket. Hát ezen erősen elgondolkodtam. Azóta vagyok beteg, mióta szarakodik a házaséletünk. Amióta gyötrődöm, hogy férfit akarok, de mégse teszem meg, mert férjem van. Így hát gyártottam magamnak egy betegséget. Hiszek ebben, majd elmesélem még hogy miért gondolom így, csak most nem akarok annyira csapongani.

Egyiknővel laza kapcsolatban voltunk. Amolyan házaspáros barátság, időnként összejövünk, a férjek dumálnak a számítógépről, mi meg a gyerekekről, egyéb fasza nőies dolgokról. Kábé egy évvel ezelőtt egy ilyen összeröffenésen kicsit többet ittunk mi ketten lányok, mint kellett volna. A bor őszinteségi rohamot váltott ki belőlünk, és így kiderült, mindketten ugyanabban a cipőben járunk. Veszettül elámultunk, mert mindketten tökéletesnek hittük a másik kapcsolatát.<

Azóta sokat vagyunk együtt, rengeteget beszélgetünk, megosztjuk egymással gondolatainkat, kétségeinket, vágyainkat. Néha félünk, sokat agyalunk, sokszor vagyunk magunk alatt a kilátástalannak érzett helyzetünk miatt, kapaszkodunk egymásba. Mi, sorstársak.

És most írni kezdtünk. Nem tudom miért, olyan jó ötletnek tűnt. Talán terápia nekünk, talán megkönnyebbülés másnak, hogy nincs egyedül.

Majd csak lesz belőle valami.

Címkék: barátság házastárs

A bejegyzés trackback címe:

https://knklub.blog.hu/api/trackback/id/tr951894104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.04. 22:29:52

No igen, abban jók vagyunk mind, hogy hitelesen eljátsszuk kifelé, hogy minden milyen szép, minden milyen jó és mindennel meg vagyunk elégedve. Hány éven át megtévesztettük egymást, pedig azért voltak itt együtt töltött hetek is benne. Tehetségesek vagyunk. egyiknő

harmonia0731 2010.04.05. 08:07:04

Szerintem nem attól lettél beteg hogy nem dugott meg a férjed. A fizikai betegségnek mindig lelki okai vannak. Én se azért lettem rákos mert nem volt ez vagy az az életemben hanem mert a saját elégedetlenségem és lelki bajaim meg amit tettem magammal (egészségtelen életmód) itt jöttek ki. Érdekes hogy amióta járok folyamatosan kontrollra akkor vannak rosszabb eredményeim mikor széjjel stresszelem magam az életemben. Mikor szeretem magam és a világot és ilyen időszakot élek akkor mindig javulnak az eredmények.
Szerintem úgy lenne kerek ez a blog ha lehetne a férjek véleményét is olvasni hogy számukra mitől nem kell már a szex és nekik mi a gondolatuk miért olyan a házasságuk amilyen, ők miért lettek ilyenek benne. Általában az szokott a gond lenni hogy a pasik mindig szexelni akarnak mert így van az agyunk farkunk beprogramozva. Akkor valami nyomós oknak kell lennie ha már kihagyunk egy numerát.
Bocsi ha bántó voltam nem az a célom. Nem ítélek el és megértelek titeket de változtatni csak is ti tudtok az életeteken. És csak magatokon őket nem tudjátok megváltoztatni. De a változtatás jelentheti azt is hogy együtt a férjeitekkel kerestek olyan új utat a házasságotoknak amiben mindketten meg tudjátok kapni azt amire szükségetek van különösen kiemelem EGYMÁSTÓL!!!!!!!!
Nekünk mindig a sok-sok nagyon sok akár napon át tartó beszélgetések szoktak segíteni és nem mindig elsőre. De kommunikálni kell azzal akit szeretünk és fontos nekünk ha tőle akarjuk megkapni azt mire vágyunk. Ha meg nem működik vagy már elfáradtunk és feladtuk (mert lehet ilyen is és ettől még nem vagyunk bűnösök, mert az életben véget érnek dolgok akár házasságok is)akkor meg el kell engedni egymást esélyt adva magunknak és a MÁSIKNAK is (mert egy kapcsolatban érte is felelősek vagyunk még ha azt érezzük a másik nem az értünk meg nem teszi meg amit kellene, de a saját lelkiismeretünk miatt annak kell lennünk)egy újabb boldogság megtalálására. Szóval szerintem tök jó hogy itt leírjátok az érzéseiteket de szerintem inkább a férjeiteknek kellene elmondani de ilyen őszintén és ezekkel a szavakkal amivel itt elmondjátok. Ja és nem haraggal hanem szeretettel és jobbító szándékkal. Talán lehet hogy meglepő és pozitív választ fogtok kapni és ők is örülni fognak hogy tényleg őszinték voltatok és nem csak baszogattátok őket.
Nem könnyű de sok erőt kívánok hozzá és szorítok nektek.

gilo 2010.04.05. 08:58:09

@ketno: Abszolút ismerős helyzet, sajna, bár más variációban. Gondolom, a variációk végtelenek.
@harmonia0731: Naiv, naiv, naiv.
Aki azt hiszi, h minden pasival meg lehet beszélni a szexuális problémákat ... A francokat lehet. Az se igaz, h minden pasi folyton dugni akar, ez egy hülye sztereotípia, van olyan is, de a legtöbb nem. Viszont nem is ez az érdekes. Sztem nem a dugáson van a hangsúly. Hanem azon, h élvezed-e a férjeddel/pároddal a szexet. Hogy egyáltalán csináljátok-e, és ha igen, az jó-e. Nálunk nem az volt a baj, h nem akarta csinálni, hanem hogy az nekem sose volt jó. Próbáltam megbeszélni, rongyosra beszéltem a számat. Aztán bepipult, h én milyen bonyolult vagyok. Ő ezt tudja, és kész. Más azt mondaná, váljak el. Nem tehetem. (Gyerekek, anyagiak, stb) Szeretőt kerestem. Mostanra képes vagyok nem szemétnek érezni magam. És rájöttem, h vannak pasik, akik képesek igazi gyengédségre. Többet kaptam a szeretőmtől, mint a férjemtől valaha. Annak ellenére, h ritkán találkozom vele. De vele nőnek érzem magam. Kicserélődtem. Úgyhogy hajrá ... Maszlag nélkül. Önbecsapás nélkül. Ügyesen. A férjedre is kevésbé fogsz haragudni.

harmonia0731 2010.04.05. 09:19:28

@gilo: Nem tehetem? Hm.....
De becsapni lehet? Hmmm.....
Akkor te mennyivel vagy jobb? Érdekből maradtál mellette? Hm...... Te életed meg az övé is.

gilo 2010.04.05. 09:42:46

@harmonia0731: Mindent megtehetsz.
Én nem vagyok jobb, csak más helyzetben élek, másféle partnerrel. Azt kéne felfogni, hogy minden házasság más, és csak azért, mert a tiedben működik valami, a másikéban lehet, hogy nem fog. Ha megfeszül, akkor sem.
Annyira érdekből maradtam mellette, hogy ő függött tőlem anyagilag 10 évig. Az ő érdekében maradtam. Ennyire egy szemét csaj vagyok, amint látod.

hk 2010.04.05. 13:17:22

Igen, a lattatas tokeletes. Mi vagyunk az alompar. Sikeresek, gyonyoru gyerekkel, anyagilag rendben. Az uram vonzo en is az vagyok, az a nagyon noies piros cipos koromlakkos akinek 160 az IQ-ja es aki utan csorgatjak a nyalukat azok a ferfiak, akiknek ez a tipus jon be. A szex is jo volt, sokaig nagyon jo. Aztan kb. 5 eve elvagtak. Nincsenek merevedesi problemak, allitolag vele is es velem is minden marhara rendben van csak epp nem dug meg. Azt mondja, nincs kedve a szexhez. Nem csak velem, massal sem. Ha megis, neha, akkor allati jo. Csak epp ritka, mint a feher hollo. evekig mindent megprobaltam, ugy mint Egyik vagy Masikno. Volt beszeljuk meg, volt jarjunk terapiara, volt balhe, boges, veszekedes, szepen keres, konyorges, csabitani probalas, hiaba. Kozben folyamatosan magamban kerestem a hibat, biztosan a sulyfeleslegem, a mellem, a csipom, a hangsulyom, barmi es semmi. Fokozatosan elveszitettem az onbizalmamat, egyre tobbet sirtam, egyre feszultebb lettem es hat termeszetesen megjelent a Harmadik. Majdnem 4 evig kerulgettuk egymast, nagyon kivant es nagyon kivantam. Nem tudom, ha nincs ez a problema a hazassagommal, akkor is igy lett-e volna. Par csok es erintes, ennyi volt sokaig. 1 hete egymasba bonyolodtunk, ugy igazabol. Azt mondja, nem volt jo neki. Igy aztan az onbizalmam utan az onbecsulesemet is elveszitettem, hulye kurvanak erzem magamat (az is vagyok tulajdonkepp). Nem tudom, miert mondja, nyilvanvaloan nem igaz, nem ertem, es hiaba kerdezem, par napja mar nem is kerdezem. Nyilvanvalo, mert a szeme, a teste nem tudott hazudni, nem tudom, nem ertem, miert mondja. Velem van a baj, csak nem tudom mi. Most megprobalom tulelni, de nagyon rosszul megy. Az a fajta probalkzas, amikor lelegezz, el ne felejts lelegezni. Bele kell ebbe dogleni.

gilo 2010.04.05. 14:09:07

@hk: Basszus, nem vagy hülye kurva, csak hülye pasival kezdtél. Keress másikat, és ne kerülgesd sokáig. Van választék. Nagyon szar, mikor a külső próbálkozás is rosszul sül el, ebben is edződni kell, nem megy elsőre. De ha már belevágtál, ne add fel!

hk 2010.04.05. 14:22:14

@gilo: Nem megy az olyan konnyen. Az intellektusa fogott meg, nem olyan egyszeru masikra valtani. Nem is akarok. Nem tudom, miert mondja, raadasul tudom, hogy nem igaz, vannak dolgok, amiket nem lehet lehazudni. csak hat nem sokkal multam 30. Valoban igy kell leelni az eletemet? Kielegitetlenul es boldogtalanul? Megvan mindenem, ami kell, van csomo klassz dolog az eletemben, de nem erzem magamat nonek, hianyzik a szex vagy nem is igazan a szex, hanem a gyengedseg, az, hogy erezzem, kivannak.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 14:29:21

@hk:
Ez a baj, velünk nőkkel. Egy kósza dugás sem megy érzelem nélkül, mindenben a nagy ő-t keressük. Évszázados erkölcsös szarság...ahelyett, hogy élveznénk az életet, szenvedünk, agyalunk, és problémát gyártunk, miközben elveszítjük valahol az önbecsülésünket, a hitünket, végül magunkat is.
Hiba, nagyon nagy hiba. Én ki akarok törni belőle, gyere velem :)
(másik)

hk 2010.04.05. 14:35:46

@ketno: Ott a baj, hogy ezzel a tortenettel igazolva latom, valoban VELEM van a baj. De egyik sem segit rajonni, mi. Es tenyleg majd' bele doglom, raadasul kozben itthon jopofat kell vagni mindenhez, bar ordit rolam, hogy valami nagy gaz van. Meg a kolleganoim is hivogatnak, hogy mi bajom van mert csak azt latjak, hogy valami nagyon nagy. Tenyleg nem tudom, hogy lehet ezt tulelni.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 14:42:40

@hk: Semmiképpen nem a te hibád, ne légy olyan hülye mint én, mert csak beledöglesz, tényleg. Az érthetetlen, hogy miért mondta, hogy nem volt jó neki, lehet, hogy arról szól ez, hogy megijedt mert egy következő szintre léptetek az eddigiekhez képest, és most így akar elijeszteni maga mellől, mert az a könnyebbik út, ha megbánt és te utálod.
Ugyanabban a cipőben járunk, már ami az alig múltam 30 és kétségbeejtő, hogy így kell leélnem az életemet részt illeti. Tényleg bele kell dögleni. Most nagyon meg lehetsz bántva, főleg, hogy ennyi ideje kerülgetitek egymást a harmadikkal. :( ezért is fura ez a reakciója, hiszen már régen akarta veled ő is ezt, nem?

hk 2010.04.05. 14:50:37

@ketno: igen, regen, ooooooooo,milyen regen es milyen nagyon. Es nem az az ijedos fajta. Es utana olyan edes volt velem, egesz nap a fellegekben jatam. Aztan jott a hidegzuhany.
reges reg megbeszeltuk, tobbszor is, hogy nem akarunk mast egymastol, csak jol erezni magunkat egyutt, mindkettonknek stabil kapcsolata van es en raadasul szeretem is a ferjemet, nagyon szeretem. Nem ertem, semmit sem ertek es mar megkerdezni sem merem, nem si akarom. Most gyebkent is megszakadt a kommunikacio, elutazaott, meg ha beszelnenk is, az nem lenne elobb, mint jovo het kozepe. Ezt (is) jol elbasztam. De a legfurcsabb, hogy nem bantam meg, mindezek ellenere sem. Annyira jol esett. Es azok az olvadtarany pottyok a zold szemeben (egyebkent szukes), azt nem lehet hazudni. De hogy akkor miert mondja, csak ezt tudnam megerteni.

gilo 2010.04.05. 15:20:05

@hk: Hát, a pasik lelkébe nehéz belelátni, de van úgy, h nem találják a farkukat. Vagy megtalálják és elveszítik. Meg tudnak ijedni, de nagyon.
Tudom, milyen kurva nehéz egy értelmes pasit találni, aki szellemileg, lelkileg, fizikailag passzol, és még téged is akar. Sőt: nem ijed meg! Minél okosabb és sikeresebb csaj vagy, annál nehezebb. Mert ez nem előny, hanem hátrány, sajna. De a következtetés, h veled van a baj, téves. Csak túl "sok" vagy. Ez pedig veszélyes. A pasik nem akarnak komplikációt.
Ha ráadásul régi ismerős, és a partnereitek is ismerik egymást, az valóban nagyon veszélyes.

hk 2010.04.05. 15:25:43

@gilo: Nem ismerik egymast szemelyesen, csak hirbol. A Kedves sikeres, magabiztos uzletember, olyan okos, mint a csillagos eg, neki en nem vagyok sok. Es nem szep, kicsit sem. Alacsony, pocakos, szemuveges, megis majd' meg veszek (vesztem?) erte.
Az uram sikeres, magabiztos, nemiromkiaszakmajat, de neki sem vagyok tul sok. Talan tul keves inkabb. Nem tudom. 2 het mulva, ha hazajon a volt Kedves es kiderul valami, visszajovok es elmeselem. Ha tulelem. Ez meg nem biztos.

gilo 2010.04.05. 15:44:57

@hk: Nem ismerem a helyzetet, nem tudhatom, hogy mennyire vagy túl sok, de ezt ne csak intellektuális értelemben gondolom. Lehet valaki túl sok, mert annyira tele van vággyal, hogy a pasi megijed: a nő túlzásokba fog esni, őrültséget csinál, felborítja az életét. Lehet túl sok, mert benne is megmozgat valamit. És akkor már önmagától kezd félni. Mert ő se akar borítani.
Mi az, hogy nem fogod túlélni? Ne is mondj ilyet! Most szar, de ha kimondod, megosztod, együtt-gondolkodsz, akkor könnyebb.

hk 2010.04.05. 15:48:55

@gilo: nem, nem all szandekomban ongyilkos lenni. Csak egyszeruen ugy erzem, belepusztulok. Ha megsem (es legyunk racionalisak -vagy inkabb cinikusak- ez a valoszinubb)akkor olyan mertekben leszek tele ujabb gatlasokkal, fajdalmakkal, csalodassal, hogy NOKENT nem elem tul. Es ugy erzem, ez a leheto legrosszabb variacio.

wincent · http://index.hu 2010.04.05. 15:59:20

@hk: sok vs. nem sok. Érdekes kérdés. Szerintem ha egy nő "sok" egy férfi számára, akkor meg sem próbál közelebb kerülni. Vagy pusztán annyira fél, hogy nem mer közeledni.

Abból amit leírtál, én mást gondolok.

1) tetszettél neki, sőt még most is tetszel, ez nem múlik el egyik pillanatról a másikra. Ráadásul Te magad is tisztában vagy az értékeiddel, azzal, hogy vonzó nő vagy.
2) nem volt jó neki: két külön dolog, hogy fizikálisan vagy érzelmileg nem volt neki jó. Akkor és ott a fizikális érzéseit láthattad rajta. Az érzelmileg nem jó pedig arra utal szerintem: megcsalta (talán először) a párját, és megijedt. Sajnos mi pasik úgy működünk, hogy a szex előtti és a szex utáni gondolkodás tényleg teljesen másképp, mondhatni más helyen zajlik. Még akkor is nehéz ellenállni egy csinos nőnek, ha szeretjük a párunkat. Nekem már ilyenkor bűntudatom tudott lenni. Ha megtettem volna, biztos vagyok benne, hogy megbántam volna. Mert a fizikai kielégülés után annyira más minden. Akár felül is írhatja az érzéseket, hogy mennyire is volt jó Veled az ágyban. De vetítheti előre is: a jövőben inkább ne, vagy azt, hogy időre van szükségem, hogy végiggondoljam. Egyébként az is előfordulhat, hogy nem volt (elég) jó neki. De gyanítom Neked is volt már olyan, hogy nem volt a lehető legjobb az együttlét. Messzemenő következtetést nem szabad ebből levonni.
3) akár ezért, akár másért, de vonzottad őt, vagyis nincs miért marcangolnod magad, hogy milyen is lehetsz.
4) már az írásodból látszik, hogy van benned tűz, az is, hogy tényleg tisztában vagy azzal, hogy JÓ NŐ vagy. Ne inogj meg.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 16:03:26

@hk:
Nem feltétlenül az lesz a végkifejlet, hogy meghal benned a nő. Lehet pont az ellenkezője. Tanulsz belőle. Megszenvedsz vele/érte, az biztos, de megerősödsz tőle. És a következőnél már okosabb leszel.
Fel a fejjel!
(másik)

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 16:08:03

@wincent: részletekbe nem megyek, hogy miért, de azzal, hogy ezt most leírtad, nekem olyat segítettél, hogy el se hinnéd. miért vagytok ennyire bonyolultak, férfiak?:)

hk 2010.04.05. 16:11:29

@ketno: nem, nekem nem kell tobbe az "ami nem ol meg, az megerosit" En mar igy is olyan quva eros vagyok. volt nekem minden az eletemben, miert nem lehetnek mostmar egy kicsit vegre boldog? Meg ha csak ilyen lopott kicsi oromrol is van szo? Olyan de olyan halas tudtam volna lenni, ha nem aradozik, csak annyit mond: kellemes volt. Csak ennyit: kellemes.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 16:12:42

@hk írta @wincentnek, csak mellényomtam és kitöröltem véletlenül, bocs:

@wincent: O eljutott a csucsra, en nem. De attol meg elveztem. Es pont azert emeltem ki azokat a sarga villanasokat a szemeben, mert en is tudom, hogy attol meg, hogy egy ferfinek vagy egy nonek orgazmusa van, aminek szemmel lathato az eredmenye, nem azt jelenti, hogy VALOBAN elvezi is az egyuttletet. Es meg masnap is a kovetkezot tervezgette. De ha az elsot nem elvezte velem, en nem szexelek vele meg egyszer, mert azert mindennek van hatara, meg az en megalazasomnak is. Igazabol nem az esik (esne) olyan kutya rosszul, ha nem elvezte volna. Hanem az, hogy miert erezteti velem azt, neki nem volt jo, holott ez nem igaz. Ezt erzem merhetetlenul megalazonak, mert ez szerintem valami jatszma, csak nem ertem, mi es miert.

wincent · http://index.hu 2010.04.05. 16:14:26

@ketno: na, ez olyan, mintha én azt kérdezném: miért vagytok ennyire bonyolultak, nők? :)

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 16:20:12

@wincent: mi nők pedig nem is, ha én lefekszem valakivel, akkor azzal le van feküdve.:) És később is meg akarom vele ismételni. Persze csak akkor, ha előtte nem voltam tudatmódosult állapotban, mert az más tészta, akkor lehet, hogy megbánom, de ilyen rég fordult elő és most úgyis az előre eltervezett szexről van szó.

De lehet, hogy ez csak nálam van, hogy a szex előtti és a szex utáni lelkiállapot között nincs akkora különbség, és más nők nálam jobban értik ezt a pasikban.

gilo 2010.04.05. 16:32:46

Húha, meglendültek a kommentek ...
A pasik tényleg nagyon másak, amíg feláll nekik, meg post coitum ... Hát, ezt olykor nehéz kezelni. Főleg, ha nem is próbálják palástolni.
Egyébként az, hogy te nem mentél el, lehet, hogy neki azt a fals üzenetet adta, hogy neked nem volt elég jó. (Akkor már könnyebb azt mondani, hogy nekem nem volt jó, nehogy te mondd ki előbb.) Vannak pasik, akik ahhoz vannak szokva, hogy a feleségük sikoltozva 6x elélvez. És ha nem így történik, azt gondolják, ők nem teljesítettek jól. Pedig más nők egyszerűen csak nehezebben élveznek el ... De ezt beleverni egy pasi fejébe szintén kurva bonyolult.
Az első alkalom egyébként se tökéletes soha. Már szexuálisan. Egy nőnek az érzelmi része sokkal fontosabb.

hk 2010.04.05. 16:36:16

De en kimondtam, hogy JO volt, hogy elveztem, hogy nem felulmulhatatlanul volt jo de nagyon jol esett es hogy teljesen megorulok erte. Es o tudja, hogy nem hazudok, sosem hazudnek, plane neki, ez az egyik legjobb (ez VOLT? az egyik legjobb-ezt a mult idot leirni, ebbe beleszakad a szivem, komolyan)a kapcsolatunkban. Hogy mindig mindent ki lehetett mondani.

wincent · http://index.hu 2010.04.05. 16:45:44

@hk: a férfiak jó része, magamat is beleértve, általában alulértékelik a saját "teljesítményüket". Igen, egyrészt teljesítménykényszer, másrészről: megadni a másiknak a lehető legtöbbet. De úgy látom, ez Neked is fontos, mert Téged is bánt, hogy nem voltál "elég jó". Ha egyáltalán ez igaz.

Elég ocsmány dolog, de egy férfinél tényleg óvatosan kell kezelni a közvetlenül szex előtti és utáni szavakat.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 16:45:51

@hk: annyira értem, hogy mennyire szívszaggató az a múlt idő, komolyan, őrjítő. Főleg így, hogy sok idő még amíg tudtok beszélni. De ha még másnap is tervezgette a következő alkalmat, akkor lehet, hogy ez csak valami félreértés lesz és hátha nem úgy mondta és amikor találkoztok majd néz rád, nem is értve mi van. vagy ez naiv?

Csak mert nekem volt ilyen tapasztalatom, hogy azt gondoltam, hogy most aztán tuti utál és nem akar tőlem semmit, sőt elüldöztem, aztán kiderült, mikor beszéltünk, hogy félreértettem a viselkedését, a csöndjét vagy akármilyen jelzését.

gilo 2010.04.05. 16:46:18

@hk: Hogy megőrülsz érte? Ezt mondtad? Ajaj ... Amíg barátok vagytok, mindent meg lehet beszélni, de amikor szeretők lesztek, van, amit jobb nem megmondani. Én most már hímes tojásként bánok az ilyen szavakkal, mint hiányzol, szeretlek, stb. Inkább nem mondom. Erre is gondoltam, a "sokkal". De nem akarlak tovább keseríteni, remélem, a sokéves barátság miatt túllendül a pasi ezen a fázison.

hk 2010.04.05. 16:53:57

@gilo: nem szoktam ilyeneket mondani, leginkabb ovatossagbol. De ezegyszer igen, elhagyta a szamat, mert valoban igy ereztem. Mi sosem voltunk baratok es nem is leszunk. Mindig is szeretok vaoltunk, az elso pillanattol kezdve, csak nem fizikalis ertelemben. Nem kell baratkent es sem kellenek neki baratkent.
Ketno, nem lehet felreertes, en egyertelmuen kommunikalok es o is egyertelmuen kommunikal. Most mondhatnam, hogy csak azert hallgat, mert nagyon elfogalalt ezen az uzleti uton, de hat basszameg, mindannyian tudjuk, hogy annyira senki nem lehet elfoglalt, hogy egy 1 mondatos emilre vagy sms-re ne teljen az idejebol. Igy aztan en 2 esetet latok, vagy szandekosan, nevelesi celzattal szivat (ez mondjuk nem all messze tole) vagy O itt lezarta ezt az egeszet es ilyen modon adja tudtomra (ez nem jellemzo, de hat ki tudja, a ferfiak kiszamithatatlanok) es mindketto orbitalis szemetseg.

gilo 2010.04.05. 16:57:04

@hk: A hallgatást már úgy ismerem, mint a tenyeremet. És az agyalást, hogy miért ... Igen, orbitális szemétség.

hk 2010.04.05. 17:03:19

De a lenyeg, hogy valoszinuleg sosem jutok ide, hogy a kielegitelen nok klubjaban zokgjam el, hogy a szeretom szarik ram, ha az urammal mnden rendben van az agyban. Sajnos mar en is eljutottam oda, amit valamelyik blog-iro mondott, hogy mar nincs kedvem, erom, energiam probalkozni a hivatalos kapcsolatom javitgatasahoz. Elvalni nem akarok es nem fogok, a szereto nekem nem jott be, akkor mit lehet csinalni, azt mondja meg nekem valaki.

gilo 2010.04.05. 17:13:56

@hk: Drága, a szerető nem jött be? Ne őrjíts meg! Az első pasi, az első alkalom egyelőre nem jött be. Mit lehet csinálni? Kitartani, mást keresni, ha muszáj. Nem várni, hogy majd jön a herceg. Nem jön magától.

Kommentel(n)ő 2010.04.06. 00:34:35

hk, és mindenki,
ejha.
Végigolvastam a sztorit, hk jól tetted, hogy elmondtad.
És rosszul teszed, hogy magadra nézve vonsz le véghlegesnek szánt következtetéseket!
Amit a férjeddel való kapcsolatról írsz, az szinte pontosan igaz nálunk is: nincs impotencia, csak kedve nincs hozzá, senkivel sem, magarázat pedig szintén nincs.
Van nagy különbség is azonban: én idősebb vagyok, nem az a csinos-utánamfordulnak típus, sőt.
Túlsúlyos, és objektíven nézve csúnya, szóval igazán átérezhetném, milyen az, amikor azt mondod: senkinek nem kellek, én már nem is vagyok nő.
Át is érzem, mert éreztem ezt.
Múlt idő.
Igen, ez is tud múlt idő lenni, és ebben az esetben ez véletlenül nagyonis szívderítő!!!!
Mert közben rájöttem, hogy nem kell szépnek lenni ahhoz, hogy intelligens, kedves, humoros, gyöngéd férfiak akarjanak engem, nőként, folytatólagosan és kitartóan.
De ehhez (sajnos!!!!) nem egy próbálkozás kellett.
De megérte :)
süti beállítások módosítása