Másiknő férje

 2010.04.05. 13:13

Már írtam, hogy a férjem a legjobb barátom. Szeretek vele élni, jókat röhögünk, sokat beszélgetünk, az élet fontosabb dolgaiban egyet értünk. 

És mivel a kommunikáció jól működik köztünk, természetesen beszéltünk a szexről is. Nem hisztizve, nem vádaskodva, hanem szeretettel, őszintén. Az igaz, hogy én néha sírtam az elfojtott vágytól, a kielégítetlenségtől, a félelemtől, hogy már nem vagyok kívánatos, és nem esik jól neki az érintésem. De ő megnyugtatott: nem velem van a baj. Nem azért nincs merevedése, mert én béna vagyok és csúnya.

Próbáltuk házilag orvosolni a dolgot... segédeszközöket vásároltunk, sok időt töltöttünk az ágyban egymás simogatva, türelemmel, szeretettel. Filmet néztünk, novellákat olvastunk, megosztottuk egymással titkolt vágyainkat, kimondtuk a kimondhatatlant. De semmi...

Idegesen, idegenkedve elment orvoshoz, aki tablettákat írt fel neki. Reménykedtünk, hátha segít, alig vártuk, hogy végre kipróbálhassuk. És megint pofára estünk. Nincs több remény. A cukorbetegség, a magas vérnyomás és a több évtizednyi dohányzás megtette a magáét.

Néha próbálkozunk még, de annyira elkeserítő az egész, hogy egyre ritkábbá válnak ezek az alkalmak. Egyre rosszabb lesz. Néha elsírom magam, ő átölelve vigasztal. Néha azt mondja, hogy váljunk el, néha azt hogy keressek valakit, aki a testemet kielégíti. Közben meg látom az ő arcán is a fájdalmat.

Szeretem őt, így is. Nem nagy lánggal lobogva, hanem mélyen, kiolthatatlanul.

Címkék: párkapcsolat házastárs gyötrődés

A bejegyzés trackback címe:

https://knklub.blog.hu/api/trackback/id/tr941896038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gilo 2010.04.05. 15:27:12

Ez nagyon kemény ... De: ha szereted, ne válj el tőle emiatt. Ha szeret, akkor lesz annyira önzetlen, hogy megengedje, mással keress szexuális kielégülést. A szeretet nem birtoklás. Csak ezt megugrani, na ahhoz nagy formátumú személyiség kell.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 15:57:37

@gilo:
Nem akarok elválni, dehogyis!
Viszont nem fogom az orrára kötni, hogy mással vagyok. Megértené, de fájna neki. Azt meg nem akarom.

gilo 2010.04.05. 16:18:28

@ketno: Azt hittem, szükséged van a felhatalmazására. Lehet, hogy tudni fogja ... De majd úgy tesz, mintha nem.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 16:26:51

@gilo: nálunk (egyiknő) ez van most, legalábbis ezt mondja férj, hogy elenged és menjek mással, mert így meg tud tartani. Csak ha a gyakorlatban így lesz és én ezt meg is mondanám neki, ami szerintem is korrekt lenne, lehet, hogy csak annyit érek el tényleg, hogy fájjon neki. Így meg legalább tud úgy tenni, mintha nem történne semmi. Egy kis büszkesége marad, vagy nem tudom. Mert közben meg az is frusztrál, hogy hazudni kell neki, alibit kitalálni stb. Most akkor azzal tisztelem meg, ha elmondom neki, mert tartom annyira, hogy nem hazudok a szemébe vagy azzal, ha megkímélem a fájdalomtól, még ha meg is érti és ő küld más karjaiba? Iszonyú sokat gondolkodom ezen, de nem jutok dűlőre.

gilo 2010.04.05. 16:54:38

@ketno: Erre én se tudok választ, szerintem nincs is. Illetve a legtöbb pasi azt mondaná, hogy nem akar tudni róla. Inkább ne kelljen tudnia. Szörnyű érzés, persze, de talán nem szörnyűbb, mint amiben te vagy. Csak a társadalom azt várja tőlünk, hogy szenvedjük el, a pasiknak könnyebben megbocsát.

wincent · http://index.hu 2010.04.05. 17:00:49

@ketno: hát ez valóban nehéz kérdés.

Egy biztos: fáj neki a dolog, és fájna neki, ha megcsalnád. Pontosítok: mással lennél.

Mert ugye ismer Téged annyira, hogy tudja, hogy Neked érzelmek is kellenek, nemcsak egy sima dugás. Nem is a fizikális megcsalás fájna neki, hanem a lelki. Meg az a gondolat, hogy biztos kineveted a háta mögött a szeretővel. Vagy "kiteregeted" a dolgokat. Ami nem bizalom kérdése, hanem önbizalom hiányában sajnos előfordulhat. Persze csak saját magamból igyekszem kiindulni, hogy én mit gondolnék, mit éreznék.

De ha biztos lenne benne, hogy nincsenek (komoly) érzelmek, akkor nem fájna neki annyira szerintem.

wincent · http://index.hu 2010.04.05. 17:05:04

@gilo: igen, ha a nő félremegy: kurva, ha egy pasi: macsó.

Én meglehetősen konzervatív gondolkodású vagyok, de ilyen szempontból nem tudom külön értékelni, hogy férfi vagy nő csalta-e meg a párját.

Jobb vajon elhagyni a másikat? Felborítani sok mindent? De mégis: élned kell. Mert nemcsak annyiból áll az élet, hogy gyereket nemzel, felneveled és kész.

Egyébként meg kit érdekel a közvélemény? A Te életed. Neked kell élned.

Ez néha áldozatokkal jár. Mindkét fél részéről. Ki tudja, lehet, hogy meg sem tudnád tenni, ha alkalom lenne rá? Vagy egyszer mégis, de utána csalódott lennél, mert nem kaptad meg azt az érzést, amiért megtetted?

gilo 2010.04.05. 17:11:06

@wincent: Én se hittem, hogy valaha meg tudom tenni. És nem az első pasi volt az, akinél megkaptam azt az érzést. Mert ez sem megy ilyen egyszerűen. De most biztos vagyok benne, hogy jól tettem. Mert végre felnőtt nő vagyok, azelőtt meg egy naiv kislány voltam. És megismertem valakit, akivel egyszerűen klassz együtt lenni, akármit csinálunk! Tökmindegy, mit.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 17:13:24

@wincent: ezt a kommentedet ki fogom rakni postként, ha engeded, nagyon megfogalmaztad, amit érzek ezzel az egésszel kapcsolatban.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 17:14:07

@gilo: erre az érzésre vágyom én is, veszettül.

wincent · http://index.hu 2010.04.05. 17:18:56

@ketno: persze, csak nyugodtan.

Egyébként mi hiányzik Nektek a legjobban otthon? (bocs, ha túl indiszkrét, akkor ne válaszoljatok)
a) szex úgy általában
b) foglalkozzanak veletek
c) romantika (beszélgetés, cirógatás, mondjuk úgy, hogy szexközeli dolgok)
d) konkrétan az aktus, maga a behatolás
e) fizikai kielégülés, orgazmus

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 17:22:25

@wincent: mindez együtt. A sorrend, a legfontosabbtól haladva a kevésbé fontosig, a következő nálam:

c) romantika (beszélgetés, cirógatás, mondjuk úgy, hogy szexközeli dolgok)
b) foglalkozzanak veletek
a) szex úgy általában
e) fizikai kielégülés, orgazmus
d) konkrétan az aktus, maga a behatolás

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 17:25:53

@wincent:
Én is sorolok :)
a,
d,
b,
e,
c.
Azt hiszem. Most így érzem. De holnap lehet, hogy más sorrendet állítok fel.
(másik)

wincent · http://index.hu 2010.04.05. 17:33:28

@ketno: ez azt jelenti, hogy olyan dolgot sem kapsz (kaptok) meg, ami nem függ össze közvetlenül a merevedési gondokkal? Segédeszközökkel sok dolgot lehet pótolni, helyettesíteni. Persze, nyilván nem az "igazi", de a szerető sem.

Gondolom azért ennél összetettebb egy ilyen dolog. Mert a férfi is borzasztóan nehezen élheti meg, hogy ilyen problémái vannak. Ami visszaveti a nemi vágyat, a kezdeményezést, de akár a romantikus közeledéseket is.

gilo 2010.04.05. 17:44:07

@wincent: Nincs semmi kifogásom a segédeszközök ellen, de egy élő pasit nem pótolnak. És az ember lányának kell, hogy olykor jól megrakják. Minél gyakrabban :) Egy olyan pasi, aki magabiztos, kedves, és akivel lehet szexről beszélni. Mi az, hogy nem az igazi? Dehogynem :)

wincent · http://index.hu 2010.04.05. 18:35:47

@gilo: én ezt nem vonom kétségbe :) Igazából a megcsalással járó öröm illetve problémák/fájdalmak összevetése miatt írtam.

gilo 2010.04.05. 18:40:26

@wincent: Abba gondolj bele, hogy ha nem csalja meg, akkor lehet, hogy SOHA TÖBBÉ nem fog rendesen szeretkezni. Lehet ezt halasztgatni, csak most még időben van ... Persze van olyan nő, aki csak 40 felett kezd bele, és még mindig időben van. De minek addig tipródni, kérdem én?

wincent · http://index.hu 2010.04.05. 18:46:24

@gilo: Belegondoltam. Nem is azt írtam, hogy ne csalja meg. Inkább olyasmit akartam kihozni a dologból, hogy mérlegelni kell mit kapsz és mit adsz fel egy szeretővel. Van-e, amit igazából a férjtől is meg tudnál kapni. Mi mennyire fontos. Ha ebből az jön ki, hogy kb. az egyetlen megoldás egy 3. szereplő. Akkor viszont tényleg minél előbb.

Mielőtt teljesen elveszíti önbizalmát, hitét. És persze csodákat nem várva. Lehet, hogy nem elsőre lesz meg az "igazi".

Előbb vagy utóbb úgyis lép valamelyik fél. Válás, félrelépés. Vagy teljesen felőrlik egymás lelkét, idegeit. Valóban rövid az élet várni. Persze azért végig kell gondolni, mert nem biztos, hogy a következményeket vissza lehet csinálni.

gilo 2010.04.05. 19:40:41

@wincent: Lehet jól csinálni. Csak vigyázva. Szerintem egy intelligens nő meg tudja oldani.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 19:54:30

@wincent:
Vannak segédeszközeink, igen. De ahogy gilo mondja, nem helyettesítheti az igazit. Amellett, kiegészítőnek nagyon jó, de folyton helyette nem. Persze néha kénytelenek vagyunk bevetni, mikor már szinte elviselhetetlen a vágyam, de mindig marad bennem valami üresség utána. Hol az ölelés, hol az együttizzadás?
El se tudom magyarázni...

gilo 2010.04.05. 20:13:20

@ketno: Szerinted nagyon kell ezt magyarázni??? Mondd egy pasinak, hogy vegyen guminőt igazi helyett, mindjárt érteni fogja.

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.05. 20:22:28

@wincent: no igen, ez a mérlegelés egy jó hosszú folyamat, ez megvolt, mire idejutottam, hogy nincs más megoldás Teljesen igazad van, beleugrani anélkül, hogy átrágná az ember, meg a következményeket latolgatná nem szabad. De a nagy kérdés, ami most megfogalmazódott bennem az az, hogy megcsalásnak számít, ha a férj küld? Ha ő mondja, hogy keressek mást magamnak, aki meg tudja nekem adni azt, amit ő nem?

wincent · http://index.hu 2010.04.05. 21:20:19

@ketno: a segédeszközöknél nem helyettesítő eszközre gondoltam. Mármint ami kivált minden egyebet. Közösen, együtt akkor is.

A megcsalás. Hát ez úgyis ott dől el, hogy Te magad mit tartasz annak. Szerintem az érzelmi közelkerülés valaki máshoz jobban fáj, mint pusztán testi dolgok. De kérdés, hogy érzelmek nélkül megy-e bármi is, vagy van-e értelme egyáltalán így.

De a kérdést úgyis fel lehet tenni, hogy őt csalod meg inkább, vagy magadat. A saját vágyaidat, vagy az övéit. Van, amikor önzőnek kell lenni, még akkor is, ha fájdalommal jár másnak. Te is élsz. Neked is élned kell.

A másik oldalra is igaz: el kell engedned azt, aki melletted nem lehet teljes, nem lehet boldog. Akkor is, ha ez fájdalmas.

gilo 2010.04.05. 21:35:32

@wincent: Egyetértek. Érzelmek nélkül nem fog menni, de lehetnek azok baráti érzelmek. A megcsalás meg a te meghatározásodtól függ. De szerintem te már elhatároztad magad, a megnevezések másodlagosak.

Kommentel(n)ő 2010.04.06. 00:51:50

@wincent:
Az előzményeket olvasva, valami hasonlót akartam válaszolni. Megcsalás az, amit te annak tartasz (kétnő).
Én pl. úgy fogalmaztam meg magamnak, hogy megcsalás az, ha beleszeretek valaki másba.
Egyébként, és ez egyben kérdés is mindenkinek: miért lenne az kisebb mértékben megcsalás, ha állandóan gondolok rá, és vágyom rá hogy valaki mással szeretkezzek, DE nem teszem meg? Erkölcsileg ez elfogadhatóbb? Frászt (sztem).
A párunk, akár hallgatólagos beleegyezése, pláne deklarált beleegyezése azért sokat segít abban, hogy ne érezzük annyira csalásnak. Ezt ismerem.
De azért pecsétes engedélyt ne várjatok, pláne ne kérjetek. Ha szembesítitek a társatokat a helyzettel, mert könnyíteni akartok a lelkiismereteken az őszinteséggel (amely helyenként bizony nettó önzés), nos akkor neki valamilyen állást kell foglalni az esettel szemben. Megszégyenül, védi az egoját, tehát nem lesz jó vége....
Ezt az őszinteség-hazudozás (titkolózás) témához.
Ami pedig a titkolózás részét illeti: hát igen, kell néha torzytani vagy elhallgatni.... Kérdés, hogy a másik mennyire akar belekotorni. Ha akr, és elkezd féltékenykedni, az egy másik képlet.
Ha tudatosan, vagy akár csak ösztönösen "elengedett", hogy megtarthasson, akkor nem fog nyomozni.
Te pedig ne feszítsd túl a húrt :)))

gilo 2010.04.06. 13:29:25

@Kommentel(n)ő: Szerintem az már nagy dolog, ha valami hallgatólagos felhatalmazás van. Ennél többet valószínűleg nem várhat senki. Bár én felhatalmaztam a férjemet, illetve javasoltam, hogy legyünk mindketten szabadok ilyen szempontból, nagyon rosszul fogadta, kénytelen voltam azt mondani, hogy csak vicceltem. A poén az, hogy a kapcsolatunk elején ő maga beszélt róla, hogy lehet több embert is egyszerre szeretni, meg ilyenek. Azóta elfelejtette. Egyre konzervatívabb ...
süti beállítások módosítása