Másiknő elmeséli...

 2010.04.24. 22:47

Elmesélem...

Beszéltük, hogy elmegyünk már valahova. Főleg az előző napon együtt töltött sokáigcsókolózásakocsiban után.
Már a munkaidő vége volt, mikor eszembe jutott, hogy be kell zárnom az egyik helyiséget. Vt jött velem. Bezártuk. Naná, hogy belülről. Megcsókolt, simogatott. Nem túl meggyőzően tiltakoztam, hogy ne itt, meg ugye megbeszéltük, hogy megadjuk a módját, és majd ágyban, párnák között. De aztán annyira kívántam, hogy belereszkettem, és a számat nem ellenkezésre használtam. Először az asztalon, aztán egy széken. Hát, nem túl romantikus helyszín. Fél fülünkkel arra figyeltünk, hogy halljuk, ha jön valaki. El is kapkodtam a dolgot. De még így is fantasztikus volt. Majdnem elsírtam magam a megkönnyebbüléstől is, hogy nem én vagyok a hibás itthon, lehet engem kívánni. Azt mondta, jó illatom van.
Utána még ücsörögtünk és beszélgettünk. És vihogtunk, hogy mégse röhögtük el. Annyira de annyira boldog voltam, hogy el se tudom mondani. Arra gondoltam, hogy citromot kell majd nyalogatnom, hogy ne üljön ki ennyire a pofámra az elégedettség.
Most meg ülök itthon, és szerelmes vagyok.

Címkék: csók vágy szerető vt

A bejegyzés trackback címe:

https://knklub.blog.hu/api/trackback/id/tr391949024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petr 2010.04.25. 10:49:20

Huh hát hirtelen mnkklub-nak olvastam a címet. De nem. Aztán mégis? :P

gilo 2010.04.25. 14:08:16

Csak vigyázz azzal a szerelemmel! Egyébként meg tán jobb is, hogy elsőre spontán történt, nem megtervezetten. Sokkal könnyebb lesz az ágyban, párnák közti folytatás. :-)

Kommentel(n)ő 2010.04.25. 22:53:05

Ha sokat tervezitek, és az ágyjelenet sajna ezt igényli, sokkal feszélyezettebb az egész, hidd el.
Most, ezután már tök jó lesz, mert a jég megtört, és ha összejön a kényelmesebb helyszínen, már arra koncentráltok hogy használjátok ki a lehetőséget, nem pedig azon vacakoltok hogy vajh ezt-azt szabad-e??? meg haosnlók.
Mi lesz tovább???
Szerelem????
Ok, átmenetileg jópofa, de szerintem nem kellene belelovalnod magad!!
Egy jó szerető, aki barát, és lehet szeretni, az tökéletesen megetszi.
Szerelem = szenvedés.
nem kell.....

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.26. 08:52:33

Rendesek vagytok, hogy óvtok a szerelemtől, szenvedéstől.
Hogy mit jelent nekem a szerelem? Főleg kémia, izgalom. Nem akarok vele összeköltözni, nem tervezek vele jövőt, csak vágyom az érintésére, a csókjára, bizonyos testrészeire. Sokat gondolok rá, bamba vagyok, mosolyog a szívem tőle.
De eszembe sincs azon gondolkodni, hogy hogy váljak el, vagy hogy mondjam el a férjemnek stb. Szerencsére ő is ebben a helyzetben van. Mégcsak nem is beszélünk rosszat egymás vagy saját házasársáról.
Ez a szerelem nem kín, hanem csupa vihogás és vágy. Nem fáj.
Áááá, nem tudom elmagyarázni:))
(másik)

gilo 2010.04.26. 12:37:05

@ketno: Nem feltétlen akar az ember összeköltözni azzal, akibe szerelmes, de attól még szenvedhet. Jó, úgy, hogy egy helyen dolgoztok, és folyton láthatjátok egymást, persze könnyebb, mint amikor heteket kell várni egy randira. De lebukni is könnyebb ...
Mindenesetre legyen móka, kacagás, szívből kívánom.

hosszúú 2010.04.26. 22:11:34

@ketno: Hasonló helyzetben vagyok én is, azzal a különbséggel, hogy nem tudom, illetve egészen pontosan egyre nehezebben tudom kezelni azt, hogy a munkahelyen nem szólunk egymáshoz, mert paranoia van, azon kívül meg egyszerűen nem tudjuk összehozni.
Ő (a pasi) néha nagyon ragaszkodó, néha meg átnéz rajtam. Nem tudom elmondani neki, hogy ez a kapcsolat (amennyiben lehet ezt egyáltalán kapcsolatnak nevezni) arról kellene, hogy szóljon, hogy jó együtt lenni! Hogy addig nincsenek gondok, nincsenek problémák, csak a felhőtlen öröm van, az egymás társasága, az élvezetek ideje.
Az enyém is szép, hosszú történet lenne....

ketno · http://knklub.blog.hu 2010.04.27. 07:39:59

@hosszúú:
Ha szeretnéd, akkor kitehetjük a történetedet postba (vagy mi a fene az, ahova én írkálok). Okuljon belőle mindenki, akinek hasonló a cipője.
Jó, hogy nem vagyunk egyedül.
(másik)

hosszúú 2010.04.27. 14:01:19

@ketno:
Ha kiírom is, akkor azért, mert feszít, és mert nincs senki, akivel erről lehetne beszélni. Általában kötnek a társadalmi gátlások, az előítéletek, ami szerint abszolute bűn, amit én érzek, amit teszek, és amit én valahol teljesen normálisan kezelek. Vagyis: egyáltalán nem vagytok egyedül!
Mi az a "post"??? Már bocs, de egyelőre a kommentelés is probléma, annyira nem vagyok blogger-típus.

gilo 2010.04.27. 14:14:10

@hosszúú: Ez a melóhelyi flört a másiknőnél vagy egyiknél, már sose tudom, azért elég bonyolult sztori lehet. Nem csoda, ha paranoia van miatta. Jobb egy, a normál, civil életben sehogy sem hozzád köthető pasival próbálkozni, de tudom, hogy ezt piszok nehéz összehozni (netes társkeresők). Házinyúlra lőni kockázatos ...
Egyébként meg tudom, már megtörtént, az a pasi izgatott fel, azt akarod megszerezni ...

hosszúú 2010.04.27. 15:12:19

@gilo:
Tudom, hogy nem egyszerű... Főleg úgy, ha ismerjük az előzményeket. Ebben az esetben a helyzet az, hogy a pasinak volt egy hosszabb munkahelyi kapcsolata, aki válaszút elé állította. Ettől ő elég jelentős égési sérüléseket szenvedett, a kollégák is kikezdték, vagyis nem csoda, ha ő behúzta a zippzárt maga körül, méghozzá elég szorosan. Nekem is volt egy hosszú kapcsolatom, ami nem munkahelyi volt, amiben én is megégtem, viszont tudom, hogy milyen előnyei voltak, és mi volt a gyönyörű benne. Talán ez hiányzik? Nem tudom...
Húsz évvel ezelőtt (lám, milyen öreg vagyok!) keményen udvarolt nekem, ám én akkor még felettébb erkölcsös voltam. Aztán átmentünk ősellenségbe, majd bő fél éve változott meg minden úgy, hogy nekem eszembe sem jutott, ő kezdeményezett. Azóta meg... háááát.... elég bizonytalan minden.

gilo 2010.04.27. 18:04:16

@hosszúú: Na, ez a legrosszabb, ha egy pasi belekezd, oszt visszahúzódik. Akkor ne kezdett volna bele. Áááá

Kommentel(n)ő 2010.04.28. 22:17:06

@ketno: De hát ez nagyon klassz, ha így érzed, és ilyen mederben tudod tartani!!!
Nem ettől az érzéstől óvlak én, csak a szenvedős részétől! Ha azt ki lehet kerülni, akkor hajrá!!
De azért csak óvatosan....
Az erős kapcsolati érzelmekben egyszercsak óhatatlanul felbukkan, hogy mi lenne egy éjszakát együtt tölteni? Hát egy napot, egy hétvégét....? Elmenni pár napot szbadságra (megszökni a világ elől), és előbb-utóbb eszedbejut: vajon milyen lenne vele élni?
Na, kb ez az ahová nem kellene eljutni :)

Kommentel(n)ő 2010.04.28. 22:19:51

@hosszúú:
A poszt v post egy bejegyzés egy blogban.
Arra kaptál bíztatást (amire én itt most ráerősítek), hogy írd meg a sztoridat kétnőnek, és ők felteszik a blogba.
Az lesz arra a napra a bejegyzés, és mindenki kommentelhet hozzá (és persze te is).
Én is bíztatlak rá, hogy mondd el, írd le, dumáld ki magadból! Pláne ha nincs olyan, akivel meg tidnád beszélni.
Mi szívesen meghallgatunk, és majd írkálunk is neked reakciókat.

hk 2010.04.29. 10:14:21

Ha valaki szerlmes, abbol elobb vagy utobb (de inkabb elobb) baj lesz. Nem kene...csak az abaj, ahoyg mar mondtam is korabban, hogy nincs egy olyan gomb, amivel ki lehetne kapcsolni az erzelmeket. De ennek szopas lesz a vege, ezt boritekolom.
Mi meg mindig nem talakoztunk, nam volt ra idonk es alkalmunk, bar nem tudott elutazni a hamufelho miatt. Napi tobb emil megvan de mas nincs. Nem is tudom, vagyom-e ra, hogy lassam. Regebben ez nem volt kerdes. Bennem megszakadt valami azzal a cirkussza, mairol itt irogattam es mostmar nem O hianyzik, csak az erzes, amit keltett bennem korabban. legalabbis azt hiszem.

gilo 2010.04.29. 13:37:35

@Kommentel(n)ő: @hk: Teljességgel kikerülni a szenvedős részét? Ha tudjátok a módszert, szabadalmaztassátok, mert ilyen sztem nincs. Soha nem csak szexről van szó, még a pasiknál se, pedig ők szeretik úgy beállítani, mintha. Mert ez olyan macsós. De nekik még kevesebb módjuk van bárkivel őszintén beszélni, vagy akár csak elengedni magukat. Tehát érzelmek lesznek, de meg lehet próbálni kordában tartani őket, pl nem egy személyre fókuszálni ... Akrobata-mutatvány.
süti beállítások módosítása